Рот IRA калкулатор

Види како придонесите на Рот ИРА по данокот се зголемуваат целосно без данок со пензионирање.

yr
yr
$
$
Ограничувањето на 2026 година е 7500 (8,600 ако има 50+).
%
%
%
Баланс без данок —
Вкупен прилози —
Безданочен раст —
Традиционална ИРА по данокот —

Резултатите се ажурираат додека пишувате.

Дали овој калкулатор ви го даде точниот одговор?

За овој калкулатор

Рот ИРА е финансиран со поданочни долари, па затоа квалификуваните повлекувања во пензионирањето — како вашите придонеси, така и целиот раст на инвестициите — излегуваат целосно без данок. Овој каликулатор Рот ИРА го зголемува вашиот почетен баланс и годишниот придонес за вашето очекувано враќање во пензионирање, потоа го споредува без данок со еднакваква традиционална сметка даночна даночна даночка, така што можете да измерите плаќање на данок сега против плаќањето подоцна. Секоја година го додава вашиот придонес и го применува годишниот додаток на балансот. На пример, 30-годишен почетник почнувајќи со 5.000 и додавајќи 7000 долари годишно до 7% до 65 години завршува со околу 1,02 милиони години, од кои околу 250.000 е прилози и 770 000 е без даночно зголемување на даночниот данок. Ако традиционалната сметка ја применува истата и даночната стапка на 22%, денес би задржал само 796 000 години — разликата од Ро

Често поставувани прашања

Зошто Рот ИРА е без данок?

You contribute money you have already paid income tax on, so the IRS does not tax it again. Once the account is at least five years old and you are over 59½, every withdrawal — contributions and growth alike — comes out completely tax-free.

Рот или традиционалната ИРА — што е подобро?

A Roth wins when your tax rate in retirement is the same or higher than today, since you lock in today’s lower rate. A traditional IRA can win if you expect a much lower rate in retirement. The "traditional after tax" line shows the comparison.

Колку е ограничувањето на придонесот на Рот ИРА?

ИРС поставува годишна граница — 7500 за 2026 или 8600 ако имаш 50 години.

Кога можам да се повлечам од Рот ИРА без данок?

Qualified tax-free withdrawals require the account to be at least five years old and you to be over 59½. You can always take out your own contributions tax- and penalty-free, but withdrawing growth early can trigger taxes and a penalty.

Рот ИРА или 401( k) — што да финансирам прво?

Заедничката наредба е да се придонесе за 401(k) прв за да се добие целосниот натпревар со работодавач, бидејќи тоа се бесплатни пари, потоа да се финансира Рот ИРА за својот безданочен раст и поширок избор на инвестиции.

Дали Рот зависи од мојата даночна стапка?

Да. Плаќањето на данок сега (Roth) е повисоко од плаќањето подоцна (традиционално) кога Вашата стапка на данок на пензионирањеднаква или повисока од денешната.

❤️ Љубов Calculator.Free? Подели го.

𝕏  X Facebook Reddit
API — користете го овој калкулатор од код

Овој калкулатор го нарече бесплатен JSON крајна точка — не е потребен клуч. Испрати ги вредностите на полето подолу како параметри за пребарување или JSON. Се што ќе пропуштите користи истиот стандарден начин оваа страница е наполнета со претходно; непознат параметар е 400, никогаш не е тивка нула. Прочитај ги сите API доц. →

Крајна точка

GET https://calculator.free/api/v1/roth-ira/

curl

curl "https://calculator.free/api/v1/roth-ira/?current_age=30&retire_age=65&starting=5000&contribution=7000&return_rate=7"

JavaScript fetch()

const r = await fetch(
  "https://calculator.free/api/v1/roth-ira/?" + new URLSearchParams({
    "current_age": "30",
    "retire_age": "65",
    "starting": "5000",
    "contribution": "7000",
    "return_rate": "7"
  }));
const data = await r.json();
console.log(data.results);

Резултатите се проценки за општо водство само, а не финансиски, медицински или даночни совети.